ik heb dat ook met punk buster ook de update gedaan zoals camper dat beschreef..... maar helaas het gebeurt wel een paar keer per dag .IK heb ook bij services op automatisch gezet helpt niks gewoon ff opnieuw opstarten en maar wachten totdat ea het probleem heeft opgelost EN DAN!!!!!!!!ZAL ER WEL WEER EEN ANDER PROBLEEMZIJ BIJ EAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
LOL zoals we gewend zijn van ze inderdaad _________________
IGN --> Rohem
Geplaatst: Do Mei 24, 2007 4:47 pm Onderwerp:
ik heb al heel veel problemen gehad met punkbuster zowel
losing keypackets een stuk of 3 verschillende en nog andere problemen.
en punkbuster up-daten werkt altijd
ook zet ik mijn fire wall uit hierdoor krijg ik ook problemen (norton internet securety).
Geplaatst: Do Mei 24, 2007 5:09 pm Onderwerp:
na updaten van pb helpt rebooten ook wel eens! en zorg dat PnkbstrA en B beide door je firewall worden toegestaan! _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
Geplaatst: Do Mei 24, 2007 6:06 pm Onderwerp:
maar kijk pb moet er eens wat aan gaat doen ik denk dat ze best wel klachten krijgen van mensen dus ik denk wel dat ze er iets aan moet doen _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum