battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

punkbuster= get the **** out of here norton antivirus
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 5:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Enduin schreef:
major payne schreef:
hmm ik gebruik nod, norton is zo sloom dat ik 3 uur aan het downloaden (demo's) of met het instaleren bezig ben en als ik norton uitzet gaat me firewall erover zeiken je verliest zoveel snelheid bij norton


ja precies en dat is ook waarom ik een hekel aan virusscanners heb.. elk bestand dat geladen wordt, wordt eerst gecontrolleerd door norton en dat kost tijd..

En als me pc toch verkouden wordt, is een format C zo gebeurd.. istie ook weer wat sneller Very Happy

Format C deed ik eerst elke 3 maanden ofzo Smile
Alleen sinds je windows alleen nog maar via de telefoon kunt activeren (nieuw beleid van ome Bill), word ik er een beetje moe van die mensen telkens te bellen en heel die computer menu's te doorlopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Enduin
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 10 Nov 2006
Berichten: 72
Woonplaats: Hilversum

BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 6:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Happy-Camper schreef:

Format C deed ik eerst elke 3 maanden ofzo Smile
Alleen sinds je windows alleen nog maar via de telefoon kunt activeren (nieuw beleid van ome Bill), word ik er een beetje moe van die mensen telkens te bellen en heel die computer menu's te doorlopen.


Oow sinds wanneer is dat dan? mn laatste format c is alweer tijdje geleden.. maare als je nou een image maakt nadat ie geactiveerd is, werkt t wel toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 11:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Enduin schreef:
Happy-Camper schreef:

Format C deed ik eerst elke 3 maanden ofzo Smile
Alleen sinds je windows alleen nog maar via de telefoon kunt activeren (nieuw beleid van ome Bill), word ik er een beetje moe van die mensen telkens te bellen en heel die computer menu's te doorlopen.


Oow sinds wanneer is dat dan? mn laatste format c is alweer tijdje geleden.. maare als je nou een image maakt nadat ie geactiveerd is, werkt t wel toch?

Geen idee of een image goed is. Elke licentie moet voortaan via de telefoon worden geactiveerd, behalve de retail versie. (maar goed, die is ook 3 keer zo duur als de OEM versie die de meeste mensen hebben) Studenten licenties enz, is ook per telefoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brOkenRainbOw
Onderluitenant Zilver
Onderluitenant Zilver


Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 31
Woonplaats: Belgiuh

BerichtGeplaatst: Wo Nov 22, 2006 3:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou wel een virus scanner nemen hoor als je een virus krijg en die verziekt dan heel jou pc dan mag je hem laten informatere of gwn een nieuwe kope Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Enduin
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 10 Nov 2006
Berichten: 72
Woonplaats: Hilversum

BerichtGeplaatst: Wo Nov 22, 2006 6:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

brOkenRainbOw schreef:
ik zou wel een virus scanner nemen hoor als je een virus krijg en die verziekt dan heel jou pc dan mag je hem laten informatere of gwn een nieuwe kope Confused


gewoon ff format c.. doe zelf een ict opleiding dus weet er genoeg vanaf Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.