battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

punkbuster

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
arkonneke
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 6:32 pm    Onderwerp: punkbuster Reageren met citaat

yo
ik heb dus een probleem met punkbuster en ik vind niemand met hetzelfde probleem op internet (dus ook ni hoe het op te lossen)(al 3 uur gozocht ondertussen Sad )

bij punkbuster zelf staat battlefield 2142 niet in de lijst om te selecteren. en als ik een ander spel gebruik (bv battlefield 2) werkt het ook ni

ik word altijd gekicked door punkbuster.

kan iemand heel goed uitleggen in duidelijke stappen wat er word gedaan om punkbuster op te starten en te laten werken

desnoods ook link waar punkbuster is gedownload (niet site van punkbuster zelf want daar heb ik het zelf gedownload)

alvast betankt (hopelijk) Sad
Terug naar boven
TNT
Private
Private


Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Wo Okt 18, 2006 4:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

gewoon op nieuw installeren

ik heb het ook gehad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikku
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Okt 18, 2006 5:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

waar vandaan... en wat eigenlijk? punkbuster of battlefield????
Terug naar boven
ikkuh
Gast





BerichtGeplaatst: Do Okt 19, 2006 3:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog iets heeft er meschien iets mee te maken. bij mij zegt hij onder het spelen ook dat er een fout ofzo is in 8BB4 was dat??
Terug naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Za Okt 21, 2006 5:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo iedereen.

ik wil graag weten of er nog andere lvl's zijn bij battlefield 2142. want aan die
5 die je kan spelen die had ik binnen 2uur al uit gespeeld (daar heb je niej veel aan Rolling Eyes)op internet staat dat er andere lvl's zijn maar hoe kom je aan die lvl's en ik kom maar geen rang omhoog en krijg de hele tijd geen upgrades voor mijn popeke p.s ik kan het spel niej online spelen ik heb wel internet daar ligt het alemaal niej aan dus.

KAN IEMAND MIJ HELPEN Exclamation Exclamation Exclamation


alvast bedankt (hoop ik)
Terug naar boven
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 6:42 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Anonymous schreef:
hallo iedereen.

ik wil graag weten of er nog andere lvl's zijn bij battlefield 2142. want aan die
5 die je kan spelen die had ik binnen 2uur al uit gespeeld (daar heb je niej veel aan Rolling Eyes)op internet staat dat er andere lvl's zijn maar hoe kom je aan die lvl's en ik kom maar geen rang omhoog en krijg de hele tijd geen upgrades voor mijn popeke p.s ik kan het spel niej online spelen ik heb wel internet daar ligt het alemaal niej aan dus.

KAN IEMAND MIJ HELPEN Exclamation Exclamation Exclamation


alvast bedankt (hoop ik)

Dit antwoord is simpel. Je kunt offline geen rank hoger komen.
Staat duidelijk in de handleiding. Ook in de vereiste van het spel staat duidelijk, dat je internet moet hebben om het spel te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Ma Okt 23, 2006 8:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Happy-Camper schreef:
Anonymous schreef:
hallo iedereen.

ik wil graag weten of er nog andere lvl's zijn bij battlefield 2142. want aan die
5 die je kan spelen die had ik binnen 2uur al uit gespeeld (daar heb je niej veel aan Rolling Eyes)op internet staat dat er andere lvl's zijn maar hoe kom je aan die lvl's en ik kom maar geen rang omhoog en krijg de hele tijd geen upgrades voor mijn popeke p.s ik kan het spel niej online spelen ik heb wel internet daar ligt het alemaal niej aan dus.

KAN IEMAND MIJ HELPEN Exclamation Exclamation Exclamation


alvast bedankt (hoop ik)

Dit antwoord is simpel. Je kunt offline geen rank hoger komen.
Staat duidelijk in de handleiding. Ook in de vereiste van het spel staat duidelijk, dat je internet moet hebben om het spel te spelen.


hij zegt dat hij wel internet heeft... maar dat niet online kunnen spelen kan nog steeds aan je connectie liggen... wat voor internet heb je? (dial up doet het echt haast niet) en anders kan het iets temaken hebben met je poorten of blokkeerd je virusscanner of firewall het programma... controleer dat maar even en kijk of het lukt als je ze uitzet


en over die punkbuster,
dat zit ook deels geintergreerd met het spel, dus een re-install zou het gewoon moeten doen
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.