battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wapens van Northern Strike

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Do Feb 08, 2007 10:18 pm    Onderwerp: Wapens van Northern Strike Reageren met citaat

- Er komen in totaal 10 nieuwe unlocks beschikbaar, bovenaan elke unlock boom.
- Unlocks die je verdient in Northern Strike kun je ook gebruiken in het standaard spel.
- Wapens die je hebt ge-unlocked in Northern Strike zijn ook beschikbaar voor gebruik in de standaard game.
- Na iemand neerschieten met de unlocks van Northern Strike kun je de wapens rugzak oppakken, ookal heb je Northern Strike niet.


De wapens:

Algemeen
SAB-1b Shock Absorber Boot

The SAB-1b Shock Absorber Boot integrates nano mechanics with bi polymeric technology to give the user increased stamina recovery and resilience to damage taken from a fall.

Teamleider unlock
SL-RPU

The SL-RPU Squad Leader Reinforcement Prioritizing Utility decreases the amount of time it takes for killed

Voor Sniper/Recon:
DS-22 Sniper Decoy

The Ghost (DS-22 Sniper Decoy), built in the summer of 2141 by PAC scientists, provided a deployable decoy for the recon soldier who equipped it. In the right hands this simple device became one of the most lethal weapons of the war, with the potential to lure any enemy, even entire squads, into a false state of security. On the battlefield the 'Ghost', as it became known, delivered more than just death, but fear and uncertainty to all enemy spotting troops.

TL-S1C Camo Upgrade

The TL-S1C or 'advanced active camo upgrade', shares the appearance of the IT-33 but enables soldiers to stay hidden for far greater periods of time.

Medic/Assault
Advanced Magazine

The Special Ammo Magazine Expansion utilizes the compression compound LNDT-F04 to expand the magazine capacity of any Assault's rifle rocket and shotgun add-ons and the number of magazines carried from three to four.

CM3-N Radar Grenade

The CM3-N Radar Grenade is an updated version of the SG-34 Smoke Grenade. Soldiers on the battlefield wanted to locate possible threats before covering the area in smoke. By using parts from the IDS-1 'Infantry Sonar' it was possible to add a short range radar sweep to the grenade.

Engineer
MMB-5 Motion Mine Bait

The MMB-5 or 'Motion Mine Bait' was created to give Engineers a more lethal method of disposing of mines. Instead of simply defusing a set of Magnetic Mines, an Engineer using the Motion Mine Bait can throw the bait, directing the mines to a new position. After a period of time the bait detonates destroying itself along with the mines following it.

SMG Clip Expansion

The SMG clip expansion was a simple, but lethal addition to Engineers in the field. By removing the springs at the base of their SMG clips and replacing them with a fused magnetic plate, an Engineer could

Support/Ondersteuning:
IDS-1

The IDS-1 'Infantry Sonar' greatly enhances the situational awareness of not only the individual soldier that deploys it, but friendly soldiers across the battlefield. Capable of being re-equipped and placed at strategic positions across the map, a close support soldier using the IDS-1 properly can create an extremely effective advanced warning system anywhere on the battlefield.

Clark 12-RDX

Nick-named ESP or 'Explosive Sticky Projectiles,' these rounds are fired from a heavily modified Clark 15, which was modified to support the usage of RDX Anti-Personnel Timed Munitions. Fired like a rifle round, ESP enables this new weapon to deliver a timed explosive to targets effectively in both close and long range combat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Myrdin
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 03 Dec 2006
Berichten: 542

BerichtGeplaatst: Do Feb 08, 2007 10:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Is het ook ergens Nederlands te vinden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:29 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm, ik vind ze personlijk soms wat te weinig info geven. Die support unlock wordt über. Als ik die heb ga ik lekker even nooben in de titan
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 5:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
hmm, ik vind ze personlijk soms wat te weinig info geven. Die support unlock wordt über. Als ik die heb ga ik lekker even nooben in de titan

Speciaal voor jou dan nog wat extra informatie over de Clark 12-RDX

Shots per minute: 60
Magazines: 5
Shots per magazine: 4 (dus 5 clips met 4 = 20 kogels in totaal, dont worry. je bent een support)
Reload time: 4.5sec
Minimum deviation: 1 (.....................)
Deviation while shooting: 3 0.2 0.3 (say what???!?!?!)
Deviation while moving: 3 0.2 0.2 0.12 (uhm....right....)
Deviation while jumping: 9 4.5 0.04 (if you say so)
Deviation with zoom: 0.9 (whatever)
Shot speed: 80Mps
Time period until shot: 1.166sec
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mephes
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 21 Dec 2006
Berichten: 240

BerichtGeplaatst: Do Feb 22, 2007 3:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

heb net ff met squad-unlocks n paar van die dingen uitgeprobeerd.
sommige zijn wel vet. zoals die sticky gun.
maar aan andere heb je helemaal niks,
hebben ze er denk ik gewoon bij gedaan om alle soorten spelers evenveel unlocks te geven.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BounceMeister
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 01 Jan 2007
Berichten: 148

BerichtGeplaatst: Do Feb 22, 2007 5:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Die motion mine bait is wel leuk, je ziet al die mines er omheenvliegen en dan ontpoloffen ze.
De extra "kogel" voor het assault raketgeweer of hoe dat ding ook heet, is ook wel handig, net die ene knal is vaak het verschil tussen scoren of niet.
Wat het voordeel is van die radar gadget voor de support class weet ik niet, de engineer heeft ook al zoiets.
De sticky gun is wel leuk maar je kan er niet mee inzoomen.
Wat die recon drone precies doet weet ik niet, je ziet op je eigen radar volgens mij niets.

Alleen de squadleader unlock en de extra clip voor de engineer heb ik niet kunnen proberen.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Do Feb 22, 2007 11:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

die sticky gun is echt slecht je hebt er niks aan. Je moet minstens 2x vol raken wil je iemand er mee killen, maar als je mist heeft die ander genoeg tijd om weg te lopen en jou te killen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
cyberzomby
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 23 Feb 2007
Berichten: 158

BerichtGeplaatst: Vr Feb 23, 2007 12:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

BounceMeister schreef:
Die motion mine bait is wel leuk, je ziet al die mines er omheenvliegen en dan ontpoloffen ze.
De extra "kogel" voor het assault raketgeweer of hoe dat ding ook heet, is ook wel handig, net die ene knal is vaak het verschil tussen scoren of niet.
Wat het voordeel is van die radar gadget voor de support class weet ik niet, de engineer heeft ook al zoiets.
De sticky gun is wel leuk maar je kan er niet mee inzoomen.
Wat die recon drone precies doet weet ik niet, je ziet op je eigen radar volgens mij niets.

Alleen de squadleader unlock en de extra clip voor de engineer heb ik niet kunnen proberen.


Radar gadget voor support class is de reden dat ik als volgende 'ladder' de support ga unlocken. Als ik als engineer een punt verover gooi ik altijd die scanner neer. Dan zie ik tenminste wanneer er vijanden in de buurt zijn. Met die van de support zie je tenminste de infantry ( die er toch het meest rondloopt ) erg handig dus !

Die recon decoy is ook wel handig maar niet echt super. Leg hem bijvoorbeeld ergens neer zodat vijanden denken dat jij daar ligt. Dan kan je ze in een hinderlaag lokken. Het speeltje geeft een valse blip op de rader van de vijand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Feb 23, 2007 12:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt dus niet erg veel aan zo'n sniper decoy, hoe vaak ben je nou eigenlijk op de radar te zien
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Vr Feb 23, 2007 12:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Je hebt dus niet erg veel aan zo'n sniper decoy, hoe vaak ben je nou eigenlijk op de radar te zien

Ligt eraan hoe het staat ingesteld. Als de vijand automatisch het rode vierkantje krijgt te zien als ze ergens in de omgeving is. Kan hij potentieel erg dodelijk zijn.
Als hij alleen maar te zien is als er een UAV boven je hangt, dan is het knap waardeloos inderdaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cyberzomby
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 23 Feb 2007
Berichten: 158

BerichtGeplaatst: Vr Feb 23, 2007 1:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt ook de nieuwe support unlock die scant op infantry, je hebt dat scannertje van de support class.

Veel manieren om op de radar 'gezien' te worden. Het lijkt mij nou niet echt de handigste en ik denk dat EA er veelste blij over doet. Maar hij kan wel handig zijn denk ik. Toch vallen de unlocks wel tegen inderdaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToMaHawK
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 23 Feb 2007
Berichten: 15
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Vr Feb 23, 2007 7:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

die SAB wordt mijn eerste unlock, spijtig dat die sniper decoy een slot inneemt!
_________________

In the eyes of fear, death is just a simple way out.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Special-Slayer
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 01 Apr 2007
Berichten: 21
Woonplaats: Medemblik

BerichtGeplaatst: Za Apr 21, 2007 12:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

gewoon hard je best doen heb je ze binnenkort allenmaal Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam
Myrdin
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 03 Dec 2006
Berichten: 542

BerichtGeplaatst: Za Apr 21, 2007 10:23 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Kun je kappen met die klote spam?
_________________
XDwhatthefuckPwngeWhatever?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.